FOTOGRAFIJA ZA PODJETJA


Zakaj je produktna fotografija pomembna?
Živimo v digitalnem svetu, ki je v veliki meri spremenil odnos kupca do izdelkov, ki jih kupuje. Produktna fotografija je pomembna, ker je to prvi vtis, ki ga kupec dobi o izdelku. Dobre fotografije pritegnejo pozornost, pokažejo, kako izdelek resnično izgleda, in kupcu pomagajo pri lažji odločitvi. V svetu, kjer ne moremo fizično prijeti izdelka, je vizualna predstavitev ključna za ustvarjanje zaupanja.

Ali obstaja več vrst produktne fotografije?
Da, obstaja več vrst produktne fotografije, odvisno od tega, kaj želite poudariti in kje bodo fotografije uporabljene:
-
Fotografije na belem ozadju – Klasične fotografije, kjer je izdelek prikazan na nevtralnem ozadju, običajno za spletne trgovine ali kataloge. Namenjene so jasnemu prikazu izdelka brez motenj.
-
Lifestyle fotografija – Izdelek je prikazan v vsakdanjem okolju ali uporabi, kar kupcem pomaga vizualizirati, kako bi izgledal v njihovem življenju.
-
Fotografije podrobnosti – Fokus je na specifičnih delih izdelka, kot so tekstura, materiali ali pomembne funkcionalnosti, da se prikaže kakovost in posebnosti.
-
Fotografije skupinskih izdelkov – Več izdelkov iz iste linije je fotografiranih skupaj, da se prikažejo variacije, komplementarnost ali komplet izdelkov.

Kaj je to "Lifestyle fotogafija"?
To je vrsta fotografije, ki prikazuje izdelek v realnem okolju ali med njegovo uporabo. Namesto da bi bil izdelek fotografiran na nevtralnem ozadju (recimo belem/črnem), je postavljen v kontekst vsakdanjega življenja. To omogoči gledalcu vizualizacijo, kako bi izdelek uporabil tudi sam.
Cilj "Lifestyle fotografije" je ustvariti čustveno povezavo med izdelkom in potencialnim kupcem, saj se slednji lažje poistoveti s situacijo in razume, kako bi izdelek lahko izboljšal ali obogatil njegov vsakdan. Ta pristop pomaga predstaviti izdelke na bolj osebni ravni in pogosto pritegne kupce, ki iščejo več kot le funkcionalnost - želijo doživeti določen življenjski slog ali vzdušje, ki ga izdelek predstavlja.

Ali je ozadje lahko samo belo?
Ne, seveda ne. Ozadje izberemo skupaj na podlagi vaših potreb in želj. Večina produktne fotografije, ki je namenjena za izdelke na spletnih straneh, katalogih itd., je po navadi na belem ozadju. V trendu je prav tako fotografija na črnem oz. sivem ozadju.
Namen belega/črnega ozadja je predvsem doseganje enotnosti slik. Večina strank želi s tem doseči specifičen izgled njihove spletne strani, socialnih omrežij ali pa recimo katalogov.
CENIK

Fotografija
-
do 10 slik
179 €
-
do 20 slik
239 €
-
do 30 slik
280 €
-
> 30 slik + posamezna slika
5 € / slika

1. Oddaja povpraševanja
S pomočjo kontaktnega obrazca, telefona oz. e-pošte oddajte povpraševanje za željeni tip produktne fotografije.

2. Priprava ponudbe
Po prejemu povpraševanja vas bomo kontaktirali, da uskladimo vse vaše želje in potrebe. Na podlagi dogovorjenega vam bomo pripravili neobvezujočo ponudbo.

4. Fotografiranje izdelkov
Fotogranje je naslednji korak v procesu. Načeloma fotografiranje izvajamo v svojem studiu, kjer nismo omejeni z prostorom in različnimi možnostimi slikanja.

5. Obdelava fotografij
Obdelava fotografij je enako pomembna kot samo fotografiranje. Šele v tem koraku vaši produkti zaživijo. Obdelava načeloma traja od 2-5 delovnih dni, odvisno od količine / kompleksnosti.

3. Dostava produktov
Po pripravi ponudbe je potrebna osebna dostava vaših produktov v naš studio. Z doplačilom je možna fotografija tudi na vaši lokaciji*.

6. Vračilo produktov
Končne fotografije vam bomo posredovali v različnih formatih in velikostih, odvisno od potreb. Produkte boste lahko po slikanju prišli osebno prevzeti.

